Tiedote: Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu valitsi VincitEAMin laitehallintajärjestelmäksi

Lukuaika: 3 minuuttia

Vincit Solutions Oy on allekirjoittanut VincitEAM -järjestelmän toimitus- ja ylläpitosopimuksen Veripalvelun kanssa

VincitEAMin avulla Veripalvelu voi siirtyä täysin digitaaliseen ja paperittomaan laitehallinnan toimintaympäristöön. Laitehallintajärjestelmä otetaan käyttöön Veripalvelun eri käyttäjäryhmissä ja yksiköissä, kuten teknisissä palveluissa, verenluovutuksessa, laboratorioissa ja laadunvarmistuksessa.

VincitEAM palvelee käyttäjiään kunnossapitotöiden suunnittelussa, suorituksissa ja valvonnassa sekä ennakkohuollon ohjauksessa. Järjestelmän avulla hallitaan myös tarvittavien tarvikkeiden, materiaalien ja varaosien hankintaa ja varastokirjanpitoa. Laitehallintajärjestelmä toimii myös Veripalvelun laiterekisterinä.

”Olemme Veripalvelussa tyytyväisiä, että saamme käyttöömme modernin laitehallintajärjestelmän, jonka myötä pääsemme eroon papereista. Uusi järjestelmä helpottaa merkittävästi laitetietojen käsittelyä”, Veripalvelun laitekunnossapitopäällikkö Juha-Pekka Klippi kertoo.

Vincit Solutions Oy toimitusjohtaja Juuso Jankama on innoissaan alkavasta yhteistyöstä: ”Kuten monet muutkin VincitEAM asiakkaat, Veripalvelu toteuttaa yhteiskunnalle ja ihmisille erittäin tärkeää tehtävää. Olemme kiitollisia luottamuksesta päästä tukemaan Veripalvelun työtä omalla osaamisellamme. Se, että Veripalvelu valitsi VincitEAM kunnossapidon ja laitehallinnan järjestelmän ja asiantuntevan tiimimme kattavan kilpailutuksen jälkeen, on todiste tuotteemme ja palvelumme mitattavasta laadusta.”

Lisätietoja:

Vincit Solutions Oy, Juuso Jankama, 040 044 7628

Vincit Solutions Oy lyhyesti: Vincit Solutions Oy on pörssiyhtiö Vincit Oyj:n tuoteliiketoimintaan keskittyvä tytäryhtiö. Tuoteliiketoiminnan keskiössä on kunnossapidon ja laitehallinnan järjestelmä VincitEAM, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen ja modernin ratkaisun materiaalien, kunnossapidon ja työtehtävien hallintaan.

Veripalvelu lyhyesti: Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu vastaa keskitetysti koko Suomen verivalmistehuollosta. Veripalvelun toimintoihin kuuluu niin verenluovuttajien rekrytointi, verenluovutusten järjestäminen ja veren keräys kuin myös luovutetun veren testaus ja verivalmisteiden tuotanto sekä valmisteiden varastointi ja jakelu sairaaloihin.

Linkki lehdistötiedotteeseen: https://news.cision.com/fi/vincit-oyj/r/suomen-punaisen-ristin-veripalvelu-valitsi-vinciteamin-laitehallintajarjestelmaksi,c3798859

Kuva: Veripalvelun mediapankki