Tiedote: Versowood on valinnut VincitEAMin uudeksi kunnossapitojärjestelmäksi

Lukuaika: 3 minuuttia

Versowood, Suomen suurin yksityinen sahatavaran tuottaja ja jalostaja, on ottanut seuraavan askeleen kohti kunnossapidon digitalisaatiota valitsemalla VincitEAMin kunnossapitojärjestelmäkseen.

Käynnistyvä yhteistyö kertoo Versowoodin halusta hyödyntää teknologian tuomia mahdollisuuksia kunnossapidon optimoinnissa ja tuotanto-omaisuuden hallinnassa sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Me VincitEAMilla tarjoamme Versowoodille mahdollisuuden syventää ymmärrystään laitteiden tilasta ja kunnosta reaaliajassa, mikä auttaa ennakoimaan huoltotarpeita ja tehostamaan toimintaa entisestään.

Järjestelmävalinta korostaa Versowoodin pyrkimystä tarjota ensiluokkaista palvelua metsänomistajille, asiakkaille ja muille sidosryhmille. Yritys haluaa varmistaa laitteistonsa optimaalisen toiminnan ja samalla kehittyä alansa edelläkävijänä kunnossapidon digitalisaatiossa. VincitEAM tukee Versowoodin vastuullisuustavoitteita tarjoamalla kunnossapitojärjestelmän, joka edistää resurssitehokkuutta ja elinkaarenhallintaa koko toimintaketjussa.

VincitEAMin myyntijohtaja Janne Hakala on innoissaan yhteistyöstä: “Versowoodin askel kunnossapidon digitalisaatiossa on merkittävä. Olemme valmiita tukemaan heitä tässä matkassa tarjoamalla parasta osaamistamme ja innovatiivisia ratkaisuja, jotka auttavat heitä saavuttamaan kehitystavoitteensa.”

Kiinnostuitko? Kysy lisää! Me puhumme kunnossapitoa.

Janne Hakala